1. Kako mogu kupiti ulaznice?
Promotori Ed Sheerana i sam glazbenik predani su u borbi protiv neetičnih sekundarnih prodavača ulaznica i preprodaje ulaznica. Za turneju 2022. izdavat ćemo novu mobilnu digitalnu ulaznicu (OETICKET.Pass) koja je u prodaji SAMO putem naših odobrenih web stranica. Kao pripremu za prodaju, preporučujemo da registrirate račun na oeticket.com, detalji su navedeni u nastavku. Vaš mobilni telefon/pametni telefon bit će vaša ulaznica, sama ulaznica će se nalaziti u aplikaciji ili aplikaciji Novčanik. Nakon što kupite ulaznice, dobit ćete jednostavnu potvrdu putem e -pošte kao dokaz o kupnji. Ovo NIJE vaša ulaznica ili ulaznice. Dobit ćete upute o tome kako pristupiti svojim ulaznicama malo prije koncerta. Po dolasku na događaj morat ćete pokazati svoj pametni telefon koji sadrži vaše ulaznice i skenirati ulaznice za sebe i svoju pratnju. Info OETICKET.Pass >
2. Što je neetična sekundarna prodaja ulaznica i preprodaja ulaznica?
Neetična sekundarna prodaja ulaznica je kada ljudi kupuju ulaznice po nominalnoj vrijednosti, a zatim ih preprodaju po znatno višim cijenama putem alternativnih metoda i web stranica koje nisu odobrili glazbenici, čime se stvarnim obožavateljima uskraćuje mogućnost kupovine po nominalnoj vrijednosti. Oglasi za prodaju ulaznica i neovlašteni prodavači koriste više platnih kartica, lažne identitete i sofisticirane računalne programe ("botove") za kupnju velikih količina ulaznica koje zatim nude za daljnju prodaju po visokim cijenama.
3. Kada će ulaznice biti u prodaji?
U subotu, 25. rujna 2021. u 11 sati (11:00).
4. Gdje bih trebao kupiti svoje ulaznice po ''nominalnoj vrijednosti ''?
Sve službene web stranice posrednika za prodaju ulaznica bit će navedene prilikom promoviranja turneje i na EdSheeran.com Ulaznice kupujte samo na ovlaštenoj web stranici: www.oeticket.com
5. Koliko koštaju ulaznice '' nominalne vrijednosti ''?
Ulaznice su 60,25 / 90,65 / 100,75 EUR uključujući pristojbe za Beč.
6. Koji je najveći broj ulaznica koje mogu kupiti za Ed Sheerana putem OETICKET.Pass-a?
U sklopu pretprodaje Ed Sheerana možete kupiti do 6 ulaznica po terminu. NAPOMENA: Sve transakcije koje se otkriju kao kupnje botova, osobe koje stvaraju dvostruke račune kako bi kupile više od ograničenog broja ulaznica (6) ili bilo koja radnja koja ukazuje na sumnjivu kupnju koja prelazi ograničenje kupovine ulaznica, bit će otkazane.
7. Ali želimo ići kao veća grupa/obitelj?
Morat ćete pokušati dovršiti drugu narudžbu s drugim mobilnim uređajem.
8. Koja su dobna ograničenja?
Primjenjuje se Wiener Jugendschutzgesetz (Bečki zakon o zaštiti mladih). Mladi do 14. rođendana ne smiju biti sami vani između 23 sata i 5 sati ujutro (23:00 - 05:00). Mladi u dobi od 14 do 16 godina ne smiju biti sami između 1 i 5 sati ujutro (01:00 - 05:00).
9. Kako mogu kupiti ulaznice Ed Sheerana kao poklon drugoj osobi?
Nažalost, nije moguće pokloniti ulaznicu prijateljima ili rodbini. Identifikacijski dokument kupca ulaznica bit će uvjet za ulazak, ostale ulaznice koje je ta osoba kupila mogu se koristiti za ulazak drugih osoba sve dok SVI zajedno uđu s kupcem, odnosno osobom na koju glasi narudžba. Ako želite kupiti ulaznice kao dar, morat ćete prisustvovati kako biste svoju pratnju uveli na koncert.
10. Koje su mogućnosti kupnje ulaznica za osobe s invaliditetom?
Imate mogućnost rezervacije ulaznica putem našeg pozivnog centra, do kojeg možete doći na +43 1 96096 202. Imajte na umu da se putem pozivnog centra mogu rezervirati samo ulaznice za osobe s invaliditetom i njihovu pratnju.
11. Kako mogu platiti svoje OETICKET.Pass ulaznice?
Dostupne opcije plaćanja bit će prikazane tijekom procesa kupnje na našem web shopu.
12. Moja prijava na OETICKET.App ne radi. Što mogu učiniti?
Molimo koristite funkciju „Zatraži novu lozinku“. Ako ste u nedoumici, obratite se našoj službi za korisnike. (ed-sheeran@oeticket.com)
13. Mogu li rezervirati OETICKET.Pass i drugu ulaznicu istovremeno?
Trenutno nije moguće kombinirati OETICKET.Pass s drugim vrstama ulaznica/dostave ulaznica.
14. Što je OETICKET.Pass?
Uz OETICKET.Pass, vaše se ulaznice šalju digitalno. Ulaznice se šalju isključivo putem OETICKET.App-a. Za ulazak na koncert također koristite OETICKET.App. Neće biti dodatne e-pošte ili poštanske pošiljke.
15. Kako funkcionira kupovina OETICKET.Pass ulaznica?
Postupak kupnje OE TICKET.Pass ulaznice na Oeticket webshopu potpuno je isti kao i za druge načine dostave. Razlika od „konvencionalnih“ ulaznica je u tome što svoje OETICKET.Pass ulaznice nećete primiti poštom ili e-poštom, već će vam biti dostupne putem aplikacije OETICKET.App.
16. Što mi je potrebno za korištenje OETICKET.Pass?
Da biste koristili OETICKET.Pass, potrebna vam je najnovija verzija aplikacije OETICKET.App i pametni telefon s najmanje iOS 12 ili Android 5.0. Samu aplikaciju možete besplatno preuzeti s App Storea ili Google Playa. Molimo da redovito ažurirate svoj OETICKET.App.
17. Kako mogu preuzeti svoje OETICKET.Pass ulaznice?
OETICKET.Pass ulaznicama može se pristupiti samo unutar OETICKET.App. Nakon kupnje ulaznica preuzmite aplikaciju OETICKET.App ako je već niste instalirali. Nakon što se prijavite na aplikaciju sa svojim OETICKET računom, moći ćete pregledati svoju narudžbu. Vaše će se ulaznice prikazivati s vremenskim kašnjenjem zbog sigurnosnih procesa. U svakom slučaju, ulaznice će biti dostupne dovoljno prije samog događaja.
18. Mogu li kupiti ulaznicu/e, ako nemam pametni telefon?
Pametni telefon s valjanim telefonskim brojem obvezan je za preuzimanje OETICKET.Pass ulaznice.
19. Kada ću dobiti ulaznicu i kada je mogu preuzeti?
Rezervirane ulaznice dobit ćete nakon zaključenja ugovora ili, u slučaju uplate, nakon što je cijeli iznos uplate uspješno zadužen s vašeg računa za plaćanje. Napomena: Za pretprodaju Ed Sheerana dostava ulaznica putem OETICKET.App kasni zbog sigurnosne provjere radi suzbijanja crnog tržišta ulaznica. Shodno tome, za isporuka vaših ulaznica biti će potrebno određeno vrijeme, ali će ulaznice biti isporučene na vrijeme za događaj.
20. Kako mogu promijeniti svoje podatke u aplikaciji OETICKET.App?
U aplikaciji pod „Osobni podaci“. Imajte na umu da se broj pohranjenog mobilnog telefona ne može koristiti za provjeru valjanosti ulaznica. U tu će se svrhu koristiti telefonski broj koji ste unijeli tijekom postupka kupnje. Ako želite to promijeniti, obratite se našoj službi za korisnike. (ed-sheeran@oeticket.com)
21. Mogu li osigurati OETICKET.Pass ulaznice?
Da, također možete sklopiti osiguranje ulaznica za svoje OETICKET.Pass ulaznice. Potrebno je izabrati tu opciju dostave prilikom sastavljanja narudžbe.
22. Za što mi je potrebno unijeti broj mobitela i kako ga mogu promijeniti nakon kupnje ulaznica?
U postupku kupnje ulaznica Ed Sheerana obvezno morate navesti svoj broj mobitela, u protivnom nećete moći preuzeti svoje ulaznice putem OETICKET.Pass aplikacije. Kako bismo potvrdili vaše ulaznice, ubrzo nakon kupnje poslat ćemo vam TAN (Transaction authentication number) na broj mobilnog telefona. OETICKET.Pass ulaznicama može pristupiti samo kupac. Broj mobitela koji ste unijeli tijekom procesa naručivanja odlučujući je. Ovaj broj ne možete sami promijeniti. Stoga je važno da tijekom procesa naručivanja pažljivo provjerite unos broja mobilnog telefona. Za naknadne promjene kontaktirajte našu službu za korisnike ovdje. (ed-sheeran@oeticket.com)
23. Mogu li preprodati svoju ulaznicu?
Za svaki događaj vrijede pojedinačni propisi. Svoje ulaznice za Ed Sheerana možete preprodati putem fanSALE-a za preprodaju ulaznica od sredine listopada 2021. do 24 sata prije događaja. Da biste to učinili, pronađite svoje ulaznice na aplikaciji OETICKET.App i tamo pokrenite postupak prodaje.
24. Mogu li svoju ulaznicu preprodati putem drugih platformi?
Ne. Jedina odobrena platforma za preprodaju ulaznica Ed Sheerana je fanSALE. Preprodaja ulaznica bit će dostupna od sredine listopada 2021. putem fanSALE.at.
25. Moje ulaznice nisu u mojem OETICKET.App -u, je li narudžba valjana?
Ako svoju narudžbu možete vidjeti u odjeljku „Moje ulaznice“ i primili ste poruku e-pošte s potvrdom narudžbe, vaša je narudžba uspješna. Zbog sigurnosnih postupaka, ulaznice za Ed Sheerana dobit ćete kasnije, ali Vaša je narudžba zaprimljena i evidentirana.
26. Koje dokumente moram pokazati na ulazu?
Potreban vam je pametni telefon s instaliranom OETICKET.App i preuzetim OETICKET.Pass ulaznicama. Da biste prikazali OETICKET.Pass pristupni kod, morate biti prijavljeni sa svojim OETICKET računom. Stavka izbornika „Moji događaji“ odvest će vas do pregleda ulaznica koje ste kupili. Provjerite je li vaš pametni telefon dovoljno napunjen. Pripremite osobnu iskaznicu za moguće provjere imena od strane osoblja na ulazu.
27. Kako mogu pristupiti svojoj OETICKET.Pass ulaznici, ako nemam pristup internetu?
Savjet: Preuzmite OETICKET.Pass ulaznice na pametni telefon kod kuće. Na ovaj način ne trebate internetsku vezu na ulazu.
28. Kupio sam ulaznice za nekoliko ljudi: Moramo li se svi zajedno pojaviti na ulazu na koncertu Ed Sheerana?
Da, digitalna ulaznica daje pravo samo jednoj osobi da uđe na događaj. Ako kupac kupi više digitalnih ulaznica, one će se pohraniti samo na njegov mobilni uređaj. Po ulasku na događaj, mobilni uređaj kupca mora se predati u prisutnosti kupca kako bi se skenirao odgovarajući autorizacijski kod.
29. Ne mogu ući sa svojim ulaznicama, nije uspjelo skeniranje i odbili su me na ulazu?
Ne brinite, možemo vam pokušati pomoći. U prvom slučaju idite na blagajnu gdje će vam netko moći pomoći da shvatite što se dogodilo. Upamtite nemojte kupiti ulaznicu od nekoga koga ne poznajete osobno na ulici ILI s neovlaštene sekundarne web stranice za prodaju ulaznica.
30. Baterija mi je prazna pa ne mogu pristupiti svojim ulaznicama?
Prije nego izađete iz kuće, provjerite je li telefon potpuno napunjen kako biste izbjegli ovu situaciju. Naravno, ako vam se isprazni baterija, idite na blagajnu gdje će vam netko moći pomoći u pronalaženju vaše narudžbe. Imajte na umu da ćete možda morati malo pričekati.
31. Što mogu učiniti ako je moj pametni telefon izgubljen, ukraden ili pokvaren?
Vaša narudžba i vaše ulaznice povezane su s vašim OETICKET računom. Ako više nemate pristup svom pametnom telefonu, možete se prijaviti u aplikaciju OETICKET.App na drugom pametnom telefonu i pristupiti svojoj narudžbi. Po potrebi promijenite i lozinku tako da neovlaštene osobe ne mogu pristupiti vašim ulaznicama. Ako trebate promijeniti broj mobilnog telefona, obratite se našoj službi za korisnike ovdje kako bi se vaš novi broj mogao dodati vašoj narudžbi. (ed-sheeran@oeticket.com)
32. Jesu li kamere dopuštene?
Profesionalne kamere (koje se smatraju kamerama sa uklonjivim objektivima), video i oprema za snimanje strogo su zabranjene. Kamere za osobnu upotrebu i kamere na pametnim telefonima su u redu.
33. Neki moji prijatelji su se razboljeli. Kako mogu proslijediti ili preprodati ulaznice prijatelja?
Moguće je preprodati pojedinačne ulaznice putem www.fansale.at od sredine listopada do 24 sata prije početka događaja.