Novosti

Godina 2019 u brojkama

datum i vrijeme događaja 12 sij

 


Iza Eventima nalazi se dinamična 2019. godina u kojoj smo rasli u svakom pogledu. U Hrvatskoj i Sloveniji izdano je 2,6 milijuna ulaznica za više od 3000 događaja koji su se odvijali na više od 600 lokacija. U Hrvatskoj smo u potpunosti rasprodali više od 70 događaja, uključujući koncerte i druge zabavne, kulturne i sportske događaje. Najviše ulaznica izdano je za događanja u Areni Zagreb, Spaladium Areni, Domu sportova i Gradskoj sportskoj dvorani Varaždin. Prosječna cijena ulaznice bila je 166,5 kuna. 


Prošle godine zabilježili smo oko 2 milijuna posjetitelja na eventim.hr, a s kupcima održavamo redoviti kontakt na društvenim mrežama. Krajem prošle godine imali smo više od 50 000 pratitelja na Facebooku i Instagramu. Budući da popularnost Instagrama u Hrvatskoj naglo raste, posebno među mladima, ove ćemo se godine fokusirati na razvoj našeg Instagram profila. Također planiramo uvesti nove promotivne aktivnosti u ovom području, poput suradnje s »influencerima«, koji će pozivati svoje sljedbenike na odabrane događaje i organiziratii nagradne igre. Slične aktivnosti je pokrenuo Eventim Slovenija, a odaziv je bio izvrstan te je broj njihovih sljedbenika na Instagramu porastao je za oko 15 posto. Uvijek tražimo nove načine za promoviranje vaših događaja pa smo tako prošle godine pokrenuli i partnerstvo s Mastercardom za određene što je odlično utjecalo na količinu prodanih ulaznica.


 


Također, obavještavamo naše kupce o dolascima domaćih i stranih izvođača i novim zanimljivim događajima svaki tjedan u obliku newslettera, koji se šalju na oko 22 000 adresa e-pošte. Pripremamo posebne ponude i pogodnosti za vjerne kupce, tj. članove našeg Event.cluba.


Uvjereni smo da su navedeni rezultati i rast poslovanja odraz našeg profesionalnog i dobro uspostavljenog tima koji stalno prati nove trendove u industriju i pazi na razvijanje marketinških znanja. Stoga je 2019. godina za Eventim bila godina prekretnica u smislu razvoja novih promotivnih aktivnosti, kao i uvođenja novih usluga u naš najsuvremeniji sustav prodaje ulaznica.


 


Uvođenjem e-ulaznice i mobilne aplikacije, postavili smo si još više ciljeve u 2020. godini jer pratimo globalne trendove u industriji prodaje ulaznica. Ove godine planiramo više pažnje posvetiti automatizaciji i personalizaciji marketinga te razvijanju novih poslovnih partnerstava koji će organizatorima  ponuditi nove opcije prilikom planiranja i promoviranja njihovih događanja.


Cilj nam je povećati broj rasprodanih događanja i ponosni smo što nam organizatori svake godine povjere svoje velike i male događaje. To potvrđuje da smo pravi partner jer s preko 15 godina iskustva na oba tržišta možemo savjetovati kako pokrenuti događaj i povezane aktivnosti kako bi ispunio sav svoj potencijal.